Головна | Реєстрація | Вхід | RSS | П`ятниця, 2024-05-17, 12:09 PM | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
МОДУЛЬ БІЗНЕС-ПРОЦЕСІВ | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Це потрібно знатиТЕРМІНИ, що застосовуються при укладанні договірних відносин:
Бухгалтерське обслуговування — постійна підтримка Вашої бухгалтерії в належному стані,
ведення первинної документації, своєчасний обмін інформацією з контрагентами, подання
звітності у встановлений законодавством термін. Складання балансу, податкової і
бухгалтерської звітності. Облік розрахунків з контрагентами, дебіторської і
кредиторської заборгованостей, касових операцій, активів підприємства, робота з
первинною документацією.
Постановка бухгалтерского і податкового обліку — такий вид послуг підходить новоствореним
підприємствам або ж тим, хто реструктурує свій бізнес.
Господарська операція - згідно з Законом України «Про бухгалтерський облік та фінансову
звітність в Україні» від 16.07.99 № 996-ХГУ, господарська операція - це дія або подія, яка викликає
зміни в структурі активів та зобов'язань, власному капіталі підприємства.
В межах технології 1С:Бухгалтерія, господарська операція – це любий рух грошових коштів,
товарно-матеріальних цінностей, майна Замовника, який викликає зміни в структурі активів
та зобов'язань, власному капіталі підприємства, та виникає через: оприбуткування/списання
з розрахункового рахунку грошових коштів, оприбуткування/видачу готівкових коштів по касі,
нарахування/виплату заробітної плати, лікарняних, відпусток, інших нарахувань/виплат,
нарахування/виплату дивідендів, відсотків тощо, надходження/введення в експлуатацію/
реалізацію/списання товарно-матеріальних цінностей, робіт, послуг, основних засобів,
нематеріальних активів, поповнення/зменшення Статутного капіталу, формування резервних фондів.
Відновлення бухгалтерського обліку— такая необхідність виникає при некоректному веденні
обліку або його відсутності в певний період часу.
Нульова звітність — формується та подається в обов’язковому порядку при відсутності
діяльності, тобто протягом звітного періоду Ваша компанія не мала ні доходів, ні витрат,
а також не было нарахування/виплати заробітної плати.
Звітність до державних установ — формування всієї належної звітності згідно чинного законодавства на підставі наданих Вами первинних документів, оформлених згідно з вимогами податкового законодавства, діючих Положень та Стандартів, і своєчасне подання її до контролюючих органів. Оптимізація податків — створення найбільш ефективних схем в рамках діючого законодавства, з метою збільшення грошових потоків компанії за рахунок мінімізації податків. Кадрові питання— оформлення трудових книжок, штатного разкладу та особистих карт
співробітників, підписання трудовых угод, фіксування наказів.
Облік заробітної плати — формування відомостей нарахування заробітної плати, подготовка
документів по виплаті заробітної плати;
Податковий консалтинг - консультування з питань оподаткування та єдиного соціального
внеска підприємств, приватних підприємців та громадян, оптимізація сплати податків.
Ведення бухгалтерського обліку можливе повне та часткове ( поелементне).
Приклади замовлень часткового та
повного ведення бухгалтерського обліку у Клієнта:
1. Складання звітності.
Складання звітності - включає в себе складання всієї необхідної звітності з Вашої компанії.
В рамках даної послуги фахівці нашої компанії здійснюють аналіз і перевірку первинної
документації компанії, перевірку правильності нарахування заробітної плати, податків
і внесків. Послуга надається на умовах довгострокової співпраці або на умовах разової
договірного угоди.
Бухгалтерська, податкова і корпоративна звітність і корпоративні звіти для клієнта:
- ведення регістрів бухгалтерського і податкового обліку;
- підготовка і аналіз даних по ПДВ, податку на прибуток, складання декларацій по податках;
- формування балансу, звіту про фінансові результати, а також інших бухгалтерських
квартальних і річних звітів до органів статистики;
- формування корпоративної звітності для клієнта, зокрема згідно міжнародних
стандартів фінансового обліку.
2. Розрахунок заробітної плати.
Розрахунок заробітної плати - включає в себе розрахунок заробітної плати співробітників
Вашої компанії як на основі даних замовника, так і на основі підготовлених нами кадрових
документах. В рамках даної послуги фахівці нашої компанії зроблять розрахунок усіх
нарахувань і утримань по співробітниках і підготують звітні документи у встановленій формі.
3. Облік первинної документації.
Облік первинної документації включає:
- облік первинної документації (накладні, акти і рахунки-фактури з реалізації та витрат
компанії, облік основних засобів і товарно-матеріальних цінностей);
- облік витрат з підзвітними особами;
- рух грошових коштів в системі "Банк-Клієнт" (підготовка платіжних документів у
національній валюті, а також документів для відділу валютного контролю);
- бухгалтерський облік платежів у національній валюті, облік валютних платежів;
- облік розрахунків за системою оплати праці;
- вивіряння рахунків Головної книги.
4. Закриття звітного періоду.
Закриття звітного періоду передбачає:
- закриття звітного періоду, розрахунок курсових і сумових різниць і аналіз розрахунків з дебіторами
/кредиторами (підбір документів і вивіряння розрахунків по контрагентах);
- вивіряння рахунків Головної книги і операції по закриттю місяця;
- формування книги покупок і книги продажів.
5. Виконання функції головного бухгалтера.
Виконання функції головного бухгалтера передбачає підвищення ефективності фінансової служби,
розробку облікової політики і методології ведення бухгалтерського обліку, здійснення контролю
за рухом майна і виконанням зобов'язань, а також забезпечення відповідності господарських
операцій чинному законодавству – все це є обов'язком Головного бухгалтера. Якісне виконання
цих функцій можливе тільки у разі залучення висококваліфікованого фахівця з великим досвідом роботи.
Пошук відповідного професіонала може вимагати істотних витрат часу матеріальних витрат.
ТОВ "МОДУЛЬ БІЗНЕС-ПРОЦЕСІВ" пропонує послуги з виконання функції Головного бухгалтера
для внутрішньої фінансової служби клієнта. В межах реалізації функції Головного бухгалтера
наше Товариство може надати виділеного фахівця для здійснення дистанційного виконання всіх
необхідних операцій з власного офісу.
До складу послуги входять:
- вивіряння рахунків Головної книги;
- аналіз взаєморозрахунків з дебіторами/кредиторами;
- закриття звітного періоду;
- підготовка і аналіз звітності по ПДВ, податку на майно;
- ведення податкового обліку, розрахунок податку на прибуток;
- складання податкових декларацій;
- представництво в податкових органах;
- підготовка і здача статистичної звітності;
- розробка і коригування облікової політики;
- консультації щодо оподаткування;
- контроль дотримання процедур і якості роботи співробітників бухгалтерії Клієнта.
6. Ведення окремих ділянок бухгалтерського обліку.
ТОВ «МОДУЛЬ БІЗНЕС-ПРОЦЕСІВ» здійснює будь-які вибіркові функції з ведення
бухгалтерського і податкового обліку за дорученням клієнта у
власному офісі або в офісі клієнта, наприклад:
- ведення документів в системі "Банк-Клієнт" (підготовка платіжних документів у національній
валюті, а також документів для відділу валютного контролю);
- облік авансових звітів (зокрема розрахунки з використанням корпоративних банківських карт);
- аналіз взаєморозрахунків з дебіторами/кредиторами;
- облік основних засобів;
- облік витрат компанії Клієнта.
- податковий облік у Клієнта.
7. Комплексне ведення бухгалтерського обліку.
Комплексне ведення бухгалтерського обліку включає:
- розробку облікової політики підприємства;
- формування графіка документообігу підприємства;
- розробку алгоритмів господарських операцій підприємства в ПЗ 1С:Підприємство;
- ведення облікових регістрів;
- формування розрахункових, платіжних відомостей по зарплаті;
- нарахування амортизації основних засобів, нематеріальних активів;
- аналітичний облік необоротних, оборотних активів, власного капіталу, забезпечень,
довгострокових та поточних зобов'язань, складу доходів та витрат;
- формування фінансових, статистичних звітів, та звітів для державних соціальних фондів;
- подання звітності контролюючим державним органам;
- допомогу в складанні первинних документів (рахунків, товарних і податкових накладних,
касових ордерів, платіжних доручень, авансових звітів, актів та ін.);
- систематизація, архівація первинних документів.
|
|