<
П`ятниця, 2024-05-17, 1:20 PM

МОДУЛЬ БІЗНЕС-ПРОЦЕСІВ

ДОГОВІРНІ ПОСЛУГИ

ПЕРЕЛІК ДОГОВІРНИХ ПОСЛУГ:
 
1. Організація, ведення бухгалтерського та податкового обліку.
Організація бухгалтерського обліку - діяльність, що грунтується на розробці облікової політики підприємства
та її практичного застосування, підбір опртимальної системи оподаткування зважаючи на особливості сфери
діяльності компанії, налагодження ефективного документообігу, автоматизації бухгалтерського обліку;
 
Ведення бухгалтерського та податкового обліку - включає в себе ведення всіх ділянок бухгалтерського та
податкового обліку компанії, підготовку та здачу звітності. В рамках даної послуги фахівці нашої компанії
повністю або частково візьмуть на себе обов'язки з ведення бухгалтерського та податкового обліку Вашої
компанії, проведуть аналіз податкового навантаження та шляхи мінімазації нарахування та сплати податків.
 
2.   Відновлення бухгалтерського та податкового обліку.
Відновлення бухгалтерского обліку включає в себе:
- відновлення проблемних ділянок бухгалтерського та податкового обліку Вашої компанії, систематизацію та
обробку первинної документації, відновлення програмної   бази;
-аналіз первинних документів підприємства на предмет їх відповідності законодавству;
-аналіз правильності оформлення необхідних реєстрів, відновлення та складання облікових реєстрів;
-аналіз правильності розрахунку податкових платежіві складання податкових декларацій;
 
 В рамках даної послуги фахівці нашої компанії перевірять і зроблять аналіз стану бухгалтерського і податкового
 обліку підприємства, виявлять всі недоліки і порушення,  а також підготують уточнюючі бухгалтерські, фінансові
 та податкові звіти за попередній період.
 
 3. Автоматизація бухгалтерського обліку (програмне забезпечення " 1С:Бухгалтерія ").
  Діяльність з підбору програмних продуктів з автоматизації бухгалтерії, що дасть можливість вдосконалення обліку на
  підприємстві на основі використання  визначених комп'ютерних технологій.

 4. Розробка індивідуальних програм по мінімізації податків, управління податковим навантаженням.

 Діяльність, що грунтується виключно на нормах чинного законодавства з урахуванням особливостей поточної діяльності
 підприємства, попередніх та планових показників.

 5.  Формування та подача звітності.

 Підсумковий етап діяльності суб'єкта господарювання за певний звітній період, періодичність якого може складати 
  місяць, квартал, рік тощо.

  6. Проведення інвентарізацій.

    Безпосередня участь представника нашої організації при проведенні інвентарізацій товарно-матеріальних цінностей.

 7. Організація і ведення кадрового обліку.

    Діяльність із запровадження поетапної комплексної програми з постановки кадрового діловодства.

  Кадровий супровід включає оформлення кадрової документації :

  • накази стосовно кадрів (у тому числі: про зарахування на роботу, про кадрові переміщення працівників, про 
    звільнення, про надання відпусток, інші накази)
  • заяви співробітників (у тому числі: про прийом на роботу, про звільнення, про видачу трудової книжки, про виплату 

          компенсацій, про призначення на іншу посаду, про зміну окладу, надання відпусток, інші заяви)

  • заповнення трудових книжок

  • ведення журналу обліку руху трудових книжок

  • оформлення особистих карток (форма № П-2)

  • складання посадових інструкцій

  • ведення табеля обліку робочого часу

  • складання штатного розкладу з урахуванням класифікатора професій

  • оформлення змін в штатному розкладі

  • складання графіку відпусток

  • ведення книг обліку наказів стосовно особового складу

  • оформлення довідок з місця роботи

      Оформлення особистих справ співробітників :

  • Внутрішній опис особистої справи

  • Особистий лист з обліку кадрів

  • Оформлення особистих карток (форма № П-2)

Консультації з питань кадрового діловодства по телефону й електронній пошті, а за необхідності – при особистій

 зустрічі. Ви можете отримати оперативну відповідь на Ваше питання стосовно оформлення певних документів,

діловодства і документообігу в цілому.

 8. Установка, налаштування, супровід програмного забезпечення "Клієнт-Банк", формування сертифікатів, 
  електроного  цифрового   підпису.
 Враховуючи вимоги обслуговуючого банку клієнта, формується конфіденційна інформація, що містить паролі та носії із 
 файлом секретного ключа.

 9.  Формування електронних ключів (електронний цифровий підпис) та подання звітності в електроній формі 
  за допомогою   програмного забезпечення «M.E.DOC»;
 Враховуючи вимоги державних сертифікаційних центрів, формується конфіденційна інформація, що містить паролі 
  до файлів електронного цифрового підпису.

 10. Навчання та консультування щодо програмного забезпечення 1С:Бухгалтерія для керівників підприємств.
 11. Навчання та консультування по роботі з програмою «M.E.DOC».
 12. Юридичний супровід фірми.
 Включає в себе комплексне обо часткове обслуговування.
 - Усні та письмові консультації по всіх сферах права;  
 - Інформаційне забезпечення діяльності підприємства, а саме регулярне повідомлення про зміну законодавства, що 
  стосується діяльності підприємства, добірка нормативно-правових актів щодо необхідного питання; 
  - Розробка оптимальних варіантів договорів, адаптація таких договорів до домовленостей з конкретними контрагентами,
  аналіз і правова експертиза договорів,   складання протоколів розбіжностей, складання додаткових угод, актів;
  - Складання внутрішніх документів компанії (наказів, інструкцій, положень, правил);
  - Участь у перевірках підприємства контролюючими органами, оскарження проведення перевірок та рішень контролюючих 
  органів, адвокатське зберігання документів;
  - Реєстрація, реорганізація, ліквідація підприємства тощо; внесення змін до установчих документів, складання протоколів 
  та статутних   документів; 
  - Участь у переговорах з контрагентами; 
  - Представництво в державних податкових інспекціях, інших фіскальних органах, фондах; 
  - Допомога у досудовому врегулюванні спору, складання претензій і відгуків на претензії тощо.

13. Отримання (продовження) ліцензій, дозволів, довідок, виписок, свідоцтв, витягів.

14. Реєстрація касових апаратів і книг обліку РКО;

15. Послуга "Аудит".

    Проведення внутрішнього аудиту діяльності підприємства (комплексного, вибіркового тощо).

16. Послуга "Секретарь".

    Діяльність з приймання/відправки/обліку кореспонденції, факсів, опрацювання, набор текстів.

17. Послуга "Кур'єр".

     Діяльність з приймання/ доставки документації, грошових коштів, кореспонденції.

18. ІТ-послуги. Встановлення, обслуговування програмних продуктів, офісної техніки, налаштування та контроль роботи 
 серверів, мереж тощо.

19. Послуга "Переклад".

     Переклад текстів ( договорів)

20. Послуга "Архіваріус".  Діяльність з формування архіву/виїмки архівних документів за направленнями, термінами 
 зберігання, класифікацією.
Наше опитування
Оцініть мій сайт
Всього відповідей: 9
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Форма входу
Календар
«  Травень 2024  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031
Архів записів
Друзі сайту